قیمت خاویار بلوگا ایرانی

قیمت خاویار بلوگا

قیمت خاویار بلوگا در ایران چقدر است و انواع این خاویار در میان نمایندگی ها چه نام دارد؟ خاویار بلوگا از جهت کیفیت و بخصوص سایز دانه ها نیز در هر نمایندگی هام های بخصوصی را دارد. به همین جهت هر کدام نیز دارای قیمت های مختلفی هستند در وزن های ( ۲۵-۳۰-۵۰-۱۰۰_و…)

خاویار بلوگا بهترین نوع خاویار ایرانی

بلوگا یکی از بهترین و مرغوبترین خاویارهای موجود در کشور ایران است. از آنجایی که این خاویار در میان مصرف کننده های داخلی و خارجی، از ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشد، فروشش زیاد تر از گونه های دیگر است و این محصول جزو رقم یک صادرات می باشد. بلوگا از فیل ماهی بدست می آید. این ماهی از بزرگترین ماهی های دریای خزر است که وزن زیادی دارد. در مبان تمام گونه های بلوگا معروف ترین و بهترینشان به ترتیب بلوگا الماس و امپریال تاپ است.

قیمت خاویار بلوگا ایرانی

معروف ترین مرکز فروش خاویار بلوگا

ایران از آنجا که کشور صادراتی از جهت خاویار می باشد، و تمام گونه های خاویاری اصیل و مرغوب که سیاه نام دارند در کشور ما زندگی می کنند، به همین دلیل دارای نمایندگی های بسیار زیادی می باشد که هر کدام ویژگی های خودش را دارد.

اما از بهترین برندها و شرکت های خرید و فروش خاویاری در ایران که بهترین نحوه ارسال و فروش را دارد، می توان از رایبد خاویار نام برد. رایبد خاویار دارای چندین سال سابقه فروش و عرضه محصولات به کشور های خارجی و شهر های داخلی کشور خودمان می باشد. این برند دارای بزرگترین سایت فروشگاهی خاویاری است.

از جمله محصولات موجود در این برند عبارتند از:

خاویار بلوگا امپریال

بلوگا امپریال تاپ

رویال بلوگا

بری

استرا یا طلایی

سوروگا

و…

قیمت خاویار بلوگا ایرانی

قیمت خاویار بلوگا اصل ایرانی چقدر است؟

قیمت خاویار بلوگا چند است؟ نرخ این خاویار در هر نمایندگی ثابت نیست و بالا پایین می باشد. در ابتدا بدانید که، شما می توانید با رجوع نمودن به سایت اصلی فروشگاه رایبد خاویار( raibodcaviar.ir)  تمامی لیست قیت های داخلی و صادراتی محصولات از جمله بلوگا را دریافت نمایید. بلوگا از جهت سایز دانه ها هر زمان که استحصال می شوند به این دلیل که تغییر می کنند، انواع مختلفی دارد و هر کدام قیمت هایشان با دیگر گونه ها فرق می کند.

قیمت خاویار بلوگا در سال جدید

نرخ خاویار بلوگا در سال جدید، را اگر در هر نمایندگی کسب کنید متوجه این می شود که تغییر یافته. اما در رایبد خاویار در حال حاضر از سال قبل تا به الان لیست قیمت خاویارها تغییر نکرده است و شما می توانید با همان نرخ قبلی، خرید خود را از این مجموعه بزرگ انجام دهید.

آیا ته به حال خرید از این نمایندگی را انجام داده اید و از نحوه ارسالش مطلع هستید؟ بهترین روش حمل و نقل و ارسال خاویار به نقاط دور کشور را رایبد خاویار دارد. محصولات برای شما درون یونولیت قرار می گیرند و… که در سریع ترین زمان ممکن توسط باربری های زمینی و هوایی برای شما ارسال می شوند.

قیمت خاویار بلوگا ایرانی

انواع خاویار بلوگا را بیشتر بشناسیم

انواع خاویار بلوگا عبارتند از:

بلوگا امپریال تاپ

امپریال بلوگا

بلوگا الماس

رویال بلوگا

در ابتدا از بلوگا الماس بگوییم که این گونه از کمیاب ترین خاویارهای ایرانی است و رنگ بسیار روشنی را همچون الماس دارد که به دلیل رنگش طرفدار های بسیاری دارد.

خاویار بلوگا امپریال تاپ بهترین نوع خاویار است چرا که دارای دانه های بسیار درشت می باشد و رنگ خاویاری منحصر به فردی را دارد. سایز این خاویار از سه شروع می شود به بالا. بقیه های محصولات نیز سایز هایشان کوچکتر از تاپ می باشند. جهت خرید و دریافط اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل نمایید تا بهترین تجربه خرید را از نمایندگی ما داشته باشید.

قیمت خاویار بلوگا ایرانی

چرا خاویار بلوگا بخریم؟

همانطور که در بحث های قبل برای شما بازگو کرده ایم، بلوگا جزو تاپ ترین خاویارهای ایرانی در بین تمام گونه های دیگر محسوب می شود. به این دلیل که این خاویار از جهت رنگ، سایز درشت دانه ها، کیفیت، مزه ایده آل و خاصیت، حرف اول را می زند. اگر به دنبال این هستید که فقط خاویار را به دلیل فوایدش مصرف کنید، فرقی ندارد که کدام محصول را خریداری می کنید چون خاصیت همه یکسان است.

بلوگا پرطرفدار ترین محصول خاویاری برای صادرات

در صادرات به کشورهای دور نیز، این خاویار که بلوکا می باشد حرف اول را می زند، سالانه چندین تن از این خاویار به کشورهای خارجی از جمله کشورهای عربی، صادر می شود.

بلوگا در دنیا از شناخته ترین و منحصر به فرد ترین خاویار های اصل می باشد. این محصول فقط در ایران تولید و پرورش می شود زیرا زستگاه اصلی خاویار بلوگا درسای خزر است. برای صادرات نیز نمایندگی می تواند انجام دهد کار صادرات را که دارای مجوزهای مورد نیاز در این زمینه باشد. گرفتن مجوز برای خود فرد امکانپذیر نیست و تنها شرکت و نمایندگی ها باید انها را دریافت کندد.

قیمت خاویار بلوگا ایرانی

مراکز صادرکننده ی خاویار بلوگا صادراتی

در ایران مراکز های صادر کننده خاویار بسیاری وجود دارد. هر کدام مزیت های خودش را دارد و شیوه های ارسالی که از آن استفاده می کنند. اما رایبد خاویار از آنجا که تمام مجوز های صادراتی را همچون سایتس، مجوز های حمل و نقل، مجوز دامپزشکی و…. را دارد، شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن سفارش محصول خود را به صورت کیلویی ثبت کنید و برای صادرات آن توسط رایبد خاویار اقدام نمایید.

قیمت خاویار بلوگا ایرانی

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335