صبحانه با خاویار بلوگا

صبحانه با خاویار بلوگا

صبحانه با خاویار بلوگا اصل ایرانی یکی از جذاب ترین صبحانه ها در زندگی برایتان می شود. خاویار بلوگا برند اول خاویار ها و سرشار از خواص و طعم بینظیر است.

خاویار بلوگا برند اول خاویار کشورمان

بلوگا ایرانی را تمام خریداران خاویار به عنوان بهترین خاویار می شناسند و از کیفیت درجه یک آن آگاه هستند. خاویار مرغوب باید دارای مقداری از انواع کلسترول، آهن و دیگر مواد مغذی و مورد نیاز بدن باشد که می توان گفت خاویار بلوگا اصل ایرانی سرشار از این مزایاست. البته در کنار این خواص ها سایز درشت و طعم لذیذی که بلوگا دارد باعث قرار گرفتن آن در رتبه ی اول بین خاویار ها شده. البته که همین خاویار با 3 نوع در بازار قرار دارد:

  1. بلوگا امپریال تاپ
  2. بلوگا امپریال
  3. بلوگا رویال

صبحانه با خاویار بلوگا

لذت سرو خاویار تازه ایرانی

عطر و طعم خاویار درجه یک و تازه استحصال شده بسیار جذاب است به گونه ای که مشتریان همیشه درخواست تازه ترین خاویار ها را دارند. بهترین خاویار یعنی خاویار بلوگا در زمان مناسب برای سرو لذیذ ترین طعم و مزه را دارد که به شما پیشنهاد می شود.

 

لذت صبحانه با خاویار بلوگا اصل ایرانی

خاویار ها در هر وعده غذایی امکان سرو را دارند ولی صبحانه بیشتر پیشنهاد می شود. چون در روز اولین خوراکی ای که میل می کنید خاویار است و طعم و مزه ی بی نظیری را به شما می دهد و البته که انرژی را برای فعلیت روز شما تامین می کند. برای سرو می توانید از انواع خوراکی های دیگر نیز استفاده کنید.

صبحانه با خاویار بلوگا

بهترین وعده سرو خاویار چیست؟

برای سرو خاویار بهترین زمانی که به شما پیشنهاد می شود وعده صبحانه می باشد. خاویار را همیشه سرد میل کنید و سرو در یک وعده غذایی در روز برای بدن هر فرد مفید و کافی برای تامین انرژی ست. از همین رو صبحانه بهترین وعده برای مصرف انواع خاویار می باشد که می توانید همراه با چاشنی های متفاوت آن را سرو کنید.

 

خاویار با چی بخوریم؟

خوردن خاویار در هر وعده در کنار خوراکی های دیگر ممکن است، برای مثال می توانید نمونه های زیر را ببینید:

  • سرو با تخم مرغ عسلی
  • نیمرو
  • تخم مرغ آبپز
  • سیبزمینی آبپز
  • خامه و عسل
  • نان تست
  • انواع پاستا

نحوه سرو خاویار بلوگا با….

خاویار بلوگا که از ارزشمند ترین خوراکی های مورد استفاده در جهان می باشد که با خوراکی های دیگری نیز قابل سرو است ولی برای برخورداری از طعم اصلی آن بهتر است بر اساس دو مورد مهم خاویار را سرو کنید:

  1. سرو خاویار به تنهایی یعنی بدون چاشنی و دسر ها
  2. سرو خاویار خام
  3. استفاده از قاشق های سرامیکی یا پلاستیک

 

صبحانه به یاد ماندی با خاویار ایرانی

برای سرو خاویار وعده ی صبحانه به شما پیشنهاد شد و مهم ترین مورد دیگر سرو با ظروف خاص است. بهتر است برای سرو انواع خاویار از ظروف و قاشق های استیل استفاده نکنید که باعث تغییر مزه و از بین بردن طعم اصلی خاویار هاست. رعایت این نکات و سرو تنهای خاویار باعث ماندگاری طعم لذیذ خاویار در ذهن شما می شود.

صبحانه با خاویار بلوگا

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335