قیمت خاویار ایران

قیمت بهترین خاویار دریای خزر در آسیا

قیمت بهترین خاویار دریای خزر در آسیا چند است؟ هر کیلو از انواع خاویارهایی که در دریای خزر تولید می شود دارای یک قیمت متفاوتی در کشورهای مختلف می باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت انواع بهترین خاویارهایی که در دریای خزر ایران تولید می شود با مشاورین فروش مجربی که مجموعه رایبد خاویار دارد در ارتباط باشید.

ارقام ماهیان خاویاری دریای خزر (کاسپین)

ماهیان استروژنی که در دریای خزر زندگی می کنند همان ماهیان خاویاری هستند. این ماهی ها در دریای خزر زندگی می کنند و دارای قدمتی چند صد ساله هستند. ۲۷ گونه از این نمونه ماهی های خاویاری در کل جهان وجود دارد که ۵ گونه اصلی آنها در ایران و دریای خزر موجود می باشند. ۵ نمونه از ماهی خاویاری که در دریای خزر موجود می باشند به ترتیب کیفیت عبارت اند از:

فیل ‌ماهی

قره‌ برون ایرانی

چالباش

شیپ

ازون برون.

فیل ماهی بزرگترین گونه ماهی خاویاری در ایران

یکی از بزرگترین ماهی های خاویاری که در دریای خزر زندگی می کند فیل ماهی خاویاری است. ماهی خاویاری فیل ماهی در مقایسه با انواع نمونه های خود دارای وزنی بسیار زیادی می باشد. وزن این ماهی چیزی در حدود ۱۵ کیلو هم می رسد و همین امر سبب شده تا از بقیه نمونه ماهی های خاویاری که در این دریا زندگی می کند بزرگتر باشد.

قیمت بهترین انواع خاویار

پرطرفدرترین خاویار ایرانی کدام است؟

تخم بارورنشده ماهی های استروژن و یا خاویاری دریای خزر را خاویار می نامند. ایران یکی از کشورهای مهم در زمینه تولید انواع خاویار می باشد. از پرطرفدارترین خاویارهایی که این روزها در کل جهان مصرف می شود خاویاری است که در کشور ایران تولید می شود. 4 نمونه خاویاری که در ایران تولید می شوند از بهترین نمونه خاویارهایی هستند که امروزه طرفداران زیادی در کل جهان دارند و این 4 نمونه خاویارهای تولید شده در کشور ایران عبارتند از:

بلوگا

آسترا

سوروگا

بری

قیمت بهترین انواع خاویار

خاویار بلوگا بهترین خاویار دنیا

از بین 4 نمونه خاویاری که در بالا این متن مشاهده می نمایید خاویار بلوگا یکی از بهترین نمونه خاویارهای موجود در ایران می باشد. خاویار بلوگا از فیل ماهی خاویاری استحصال می شود. کیفیت و سایز دانه هایبزرگی که این خاویار دارد سبب شده تا به یکی از معروف ترین نمونه خاویارهای ایرانی تبدیل شود. کیفیت و طعم بسیار خوب این خاویار سبب شده تا در کل دنیا شناخته شده باشد.

انواع خاویار بلوگا برای فروش

امپریال تاپ

امپریال

رویال

درجه یک و دو

قیمت بهترین انواع خاویار

لیست قیمت بهترین خاویار دریای خزر

همانطور که می دانید یکی از بهترین نمونه خاویارهایی که در دریای خزر تولید میشود بلوگا است. قیمت خاویار بلوگا و انواع نمونه خاویارهای خوب ایرانی چند است؟ هر یک از انواع خاویارهای دریای خزر برحسب نوع ویژگی هایی که دارند قیمت گذاری می شوند. برای اطلاع دقیق از قیمت های خاویارها در این بخش از متن یک لیست قیمت از خاویارهایی که داریم برایتان بارگذاری می نماییم.

قیمت بهترین انواع خاویار

نحوه صادرات خاویار چگونه است؟

خاویار به کشورهای های مختلفی صادر می شود. برای صادرات انواع خاویار بین دو طرف قرارداد بسته می شود پس از بستن قرارداد و پرداخت هزینه اولیه یا همان پیش پرداخت، شرکت مورد نظر مجوزات لازم را برای صادرات خاویار دریافت می نماید و بعد از گرفتن مجوزات و تسویه هزینه خاویار از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی به کشور مورد نظر ارسال می شود. برای اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه صادرات خاویار با مشاورین مجموعه رایبد خاویار ارتباط برقرار نمایید.

قیمت بهترین انواع خاویار

مجوزات صادراتی خاویاری – دامپزشکی و CITES

برای صادرات خاویار نیاز به دو مجوز دامپزشکی و CITES می باشد که برای خاویاری که می خواهد صادر شود باید گرفته شود. یکی از مجوزات اصلی در زمینه صادرات خاویار دامپزشکی و CITES می باشد. دامپزشکی دستور صادرات خاویار داده و آزمایش های مختلفی بر روی خاویار صادراتی انجام می دهد تا کیفیت آن خاویار مشخص شود. CITES هم مجوزی است که گرفته می شود تا پرورشی بودن خاویار ثابت شود و آن خاویار برای صادرات مجاز شود.

به غیر از دامپزشکی و سایتس برای صادرات خاویار مجوزات مختلف دیگری نیاز است و آن مجوزها عبارتند از:

دامپزشکی

لازم از اتاق بازرگانی

گواهی قرنطینه

حمل و نقل

سایتس

گواهی مبدا و مقصد

و…

قیمت بهترین انواع خاویار

کشورهای وارد کننده خاویار در آسیا

ایران کشوریست که تولید کننده انواع خاویار باکیفیت می باشد. یکی از واردکننده های اصلی که انواع خاویار به کشور آسیا وارد می کند ایران است. بعد از ایران کشور چین نیز خاویارهایی که تولید می کند به کشورهای مختلفی مانند آسیا وارد می کند. قاره آسیا کشوریست که دارای شهرهای بسیار زیاد با متقاضی زیاد برای خرید خاویار ایران می باشد.

کشورهای وارد کننده خاویار در اروپا

یکی از بزرگترین کشوری که در کل جهان وجود دارد اروپا است. کشور اروپا دارای شهرهای زیادی می باشد. تقاضا برای خرید خاویار باکیفیت ایرانی در این کشور بسیار بالا می باشد، همین موضوع سبب شده تا ایران جزو اولین کشورهای صادرکننده به اروپا باشد. انواع خاویارهایی که در کشور ایران تولید می شود با حجم وسیعی وارد بازار اروپا می شود.

قیمت خرید خاویار بر حسب یورو CFR – CPT

خاویاری که برای صادرات خریداری شده باشد قیمتش با قیمت ارز بازارهای جهانی که همان یورو یا دلار است محاسبه می شود چون این خاویارها وارد بازارهای جهانی می شوند. تحویل خاویار برای کشور های مختلف به صورت CFR – CPT می باشد یعنی خاویار به همراه تمام مدارک پشت گمرک مقصد تحویل داده می شود.

قیمت بهترین انواع خاویار

اطلاعات کامل صادرات و قیمت خاویار از بازرگانی رایبد

یکی از مجموعه شرکت های بزرگ فروش خاویار در ایران رایبد خاویار می باشد. مجموعه رایبد خاویار دارای مشاورین با سابقه در زمینه فروش و صادرات خاویار می باشد. برای دریافت اطلاعات کامل درباره نحوه صادرات خاویار و قیمت هایی که خاویارهای صادراتی دارند با شماره ی مشاورین فروشی که در این صفحه مشاهده می نمایید به صورت مستقیم تماس حاصل نمایید.

قیمت بهترین انواع خاویار

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335