ارزش صادرات خاویار

ارزش صادرات خاویار درجه یک ایران

اگر به ارزش صادرات خاویار درجه یک ایران توجه کنیم می توان آن را یک محصول بسیار خوب صادراتی دانست. به طوری که در سال ۹۵ این ارزش برابر با قیمت ۳۲ بشکه نفت خام در بازار جهانی اعلام شده است. طبیعتا ایران امروزه منابع زیادی دارد که می تواند با تکیه بر آنها صادرات خوبی را رقم زند. از این رو امروزه صادرات نفت کمتر مد نظر بوده و بیشتر توجه به تولیداتی ست که ایران توانایی تولید و افزایش تولید آن را دارد.

خاویار یکی از تولیداتی ست که نامش در سراسر دنیا با نام ایران گره خورده است. به طوری که در تمامی کشورها بهترین خاویار دنیا را محصول ایران دانسته و برای تهیه آن بسیار مشتاق اند. همین مسئله سبب شده تلاش های زیادی در سالهای اخیر به منظور توجه ویژه به ارزش صادرات خاویار در دیگر کشورها شود. به طور مثال یک کارشناس در رابطه با ارزش صادرات هر کیلوگرم خاویار در سال ۹۵ اظهار داشته این رقم را می توان معادل صادرات ۳۲ بشکه نفت خام نداست که میزان جالب توجهی ست.

ارزش صادرات خاویار

ارزش صادرات خاویار در ایران و جهان

با آنکه خاویار امروزه در کشورهای مختلف دنیا تولید می شود، اما باز هم نام ایران را می توان در راس دانست. زیرا خاویار آن بسیار درجه یک و با کیفیت بوده و امروزه می توان فروشش را در بازار کشورهای مختلف شاهد بود. ارزش صادرات خاویار در بازار جهانی بسیار زیاد بوده و آن را می توان گرانترین نوع خاویار دانست. با این حال کشورهای زیادی برای خرید آن اقدام و خریداری می کنند.

انواع خاویار بترتیب ارزش صادرات

با توجه به اینکه انواع متنوع ای از خاویار در ایران تولید شده و برای صادرات عرضه می شود، طبیعتا از نظر ارزش صادرات نیز مطرح هستند. هر یک از این خاویارها را کشورهای مختلفی در دنیا تقاضا داشته و برای تهیه آنها با صادر کننده های ایرانی ارتباط می گیرند. به همین دلیل برخی از مراجع ذیربط ترتیب ارزش گذاری صادرات انواع خاویار را به شکل زیر اعلام می دارند:

  • خاویار بلوگا
  • خاویار طلایی
  • خاویار آسترا
  • خاویار ازون برون

ارزش صادرات خاویار

قیمت خاویار درجه یک ایرانی

قیمت خاویار درجه یک ایرانی از شاخصه هایی ست که بسیاری از خریداران خارحی به آن توجه ویژه دارند. به این ترتیب هر خاویار براساس نوع و کیفیت قیمت گذاری شده و در بازار جهانی ارائه می شود. طبیعتا خریداران خارجی کیفیت و قیمت خاویار را مقایسه کرده و سپس بهترین ها را تهیه می کنند.

 

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید