نمایندگی فروش مرغوبترین خاویار آسترا در ایران

نمایندگی فروش مرغوبترین خاویار آسترا در ایران

نمایندگی فروش مرغوبترین خاویار آسترا در ایران

خاویار آسترا دارای چه ویژگی های بوده است و از کدام ماهی خاویاری تولید می شود؟ بزرگترین نمایندگی فروش خاویار آسترا در ایران چه کسی است؟ کدام خاویار از مرغو ترین خاویار ایرانی به شمار می رود؟ خاویار یکی از برترین انواع محصولات دریایی بوده است که در انواع مختلفی چون خاویار بلوگا، آسترا و سوروگا وجود دارد.

 

نمایندگی فروش مرغوبترین خاویار آسترا در ایران 

آنچه که باید در مورد خاویار آسترا بدانید

خاویار آسترا یکی از برترین تولیدات ماهی های خاویاری به نام قره برون، چالباش یا شیپ می باشد. این سه گونه ماهی خاویاری از خانواده تاس ماهی می باشند. البته این نوع خاویار، از خاویار ایرانی به شمار می رود که دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده است. در مورد ماهی خاویاری قره برون می توان گفت که این ماهی از بهترین تاس ماهیان در جهان به شمار می رود. تاس ماهی قره برون از انواع بومی ماهی ایرانی بوده است و گوشت این ماهی سفید بوده و از چربی بسیار خوش طعم و بسیار مفید برای انسان تشکیل شده است. خاویار ماهی قره برون یا ماهی شیپ بسیار خوش طعم بوده است. با نام خاویار آسترا در بازار خرید و فروش می شود. البته خاویار آسترا از طیف رنگی طلایی تا قهوه ای برخوردار می باشد و برای تولید خاویار آسترا در طبیعت حدود ۸ الی ۱۰ سال زمان احتیاج می باشد.

آنچه که باید در مورد خاویار آسترا بدانید

 

انواع خاویارهای ایرانی

  • فیل ماهی، بلوگا
  • اوزون برون، سوروگا
  • سیبری، بری
  • تاس ماهی ایرانی، آسترا
  • تاس ماهی روسی، آسترا
  • شیپ، آسترا

نمایندگی فروش مرغوبترین خاویار آسترا در ایران

معرفی خاویار آسترا

البته طعم خاویار آسترا همانند گردو بوده است و از مرغوب ترین خاویار جهان به شمار می رود. همچنین گفته شده است که خاویار آسترا از دانه های متوسط برخوردار بوده و در برخی از مواقع رنگ این خاویار روشن و خاکستری بوده است و یا به صورت رنگ زیتونی دیده می شود. این خاویار با نام خاویار طلایی در بازار به فروش می رسد و از نایابترین خاویار ایرانی محسوب می شود و در انواع مختلفی چون دریایی و پرورشی در بازار کشور به فروش می رسد.

معرفی خاویار آسترا

نمایندگی فروش خاویار آسترا

نمایندگی های زیادی در سراسر ایران به خرید و فروش خاویار می پردازند و بزرگترین نمایندگی ها در ایران در شمال کشور یافت می شوند. چرا که دریای خزر یکی از تولیدکنندگان بزرگ خاویار در جهان بوده است. اگر به دنبال خرید بهترین خاویار ایرانی می باشید می توانید از این سایت به صورت اینترنتی انواع خاویار بسته بندی شده و اصل را خرید کنید. جهت خرید و فروش انواع خاویار با شماره زیر در تماس باشید.

خرید اینترنتی خاویار از رایبد خاویار

منبع: ماهی و میگو ایران

 

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335