خرید اینترنتی خاویار بری

قیمت فروش خاویار تالش در تهران

قیمت فروش خاویار تالش در تهران گرانتر از سایر جاهای کشورمان است ، چون تولید عمده خاویار در تالش گیلان است. خاویار  تالش با قیمت های مناسب در اختیار کسانی که خواستار این محصول هستند قرار می گیرد. خریداران می توانند خرید خود را به صورت عمده یا غیر عمده ( جزئی ) از بازار ویژه ( ماهی فروشان ) خریداری کنند.

مهمترین برندی که با توانایی بالای خود تولید و پخش خاویار داخل کشور را در دست گرفته رایبد خاویار است. خاویار در وزن های های مختلف به بازار یا در فروشگاه های آنلاین عرضه می شود. تخم خاویار در شهر تالش از گونه ای ماهی بلوگا تهیه شده که با دارا بودن تمام ویژگی های ارزش غذایی از قیمت مناسب تری برخوردار است.

علت گرانتر بودن قیمت خاویار در تهران چیست؟!

بزرگترین علت گرانتر بودن این محصول کمبود تقاضا و عدم تولید مرکزی در تهران می باشد. تهران از جمله شهرهای است که خاویار با برندهای مختلف به ان عرضه می شود. شرکت های مختلفی زیادی هستند که در تهران یا خارج از تهران در حال عرضه انواع خاویار به این شهر بزرگ هستند. به دلیل مرکزیتی که تهران دارد محصولات مختلفی اعم از خاویار به آن عرضه می شود.

خرید خاویار تالش

خاویار تهران

در پایتخت کشور هم مانند سایر شهرها خاویار فروخته می شود ولی بیشتر چرا؟ چون پایتخت است و بزرگترین شهرستان تجاری در کشور است. قیمت فروش خاویار تالش در تهران چند است؟ شاید خاویار در تهران زیاد معامله شود ولی قیمت فروشش با بقیه نقاط کشور برابر است. بازار فروش انواع تخم خاویاری در تهران قرار دارد به ویژه فروش ان در فرودگاه های این شهر اعم از فرودگاه امام خمینی به خوبی دیده می شود.

بسته بندی خاویار قروق تالش

انواع تخم خاویار ماهی های خاویاری را می توان با وزن های زیر در بازار یافت :

  •   ۳۰ گرمی
  • ۵۰ گرمی
  •  ۱۰۰ گرمی
  •  ۲۵۰ گرمی
  • یک کیلویی و نیم کیلویی
  • پک اورجینال صادراتی

فروش خاویار در تهران به روش های گوناگون انجام می شود. یکی از این روش های فروش فروشگاه های داخلی شهری است ، که محصولات خاویاری را با وزن های مختلف و با نمونه های مختلف در اختیار مشتری واقعی قرار می دهند.

قیمت فروش خاویار تالش

 

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید