فروش خاویار آسترا تاس ماهی

فروش خاویار آسترا تاس ماهی

فروش خاویار آسترا تاس ماهی در بسیاری از بازارهای کلیه کشورها به خصوص ایران صورت می پذیرد. فروش خاویار آسترا تاس ماهی یکی از نایاب ترین  خاویارهایی است که در بازار ماهی ایران معمامله آن همچون معامله ای از تکه ایی از الماس ارز دارد. کمیاب ترین خاویار جهان می باشد. خاویار طلایی نیز از تاس ماهی ها به دست می آید و همین امر باعث معروفیت ویژه آن شده است. تاس ماهی را در استخر های کنار دریا پرورش می دهند و اینگونه هم به بقا این ماهی کمک میکنند و هم از خاویار این ماهی استفاده می نمایند.

فروش خاویار آسترا تاس ماهی

فروش خاویار آسترا تاس ماهی

از بین پنج گونه تاسماهیان دریای خزر، سه گونه که به خاویار آسترا مشهورند عبارتند از تاس ماهی ایرانی، تاس ماهی روسی و شیپ می باشد. تاس ماهی ایرانی فراوانترین گونه ماهیان خاویاری حوضه جنوبی دریای خزر است وبه همین علت به تاس ماهی ایرانی شهرت یافته است. در حال حاضر بیشترین ذخایر این ماهی در جنوب شرقی دریای خزر یافت می شود و بیشترین تخم ریزی این ماهی در فصل بهار صورت می گیرد. میانگین تولید خاویار این ماهی با افزایش سن بیشتر می شود و مقدار آن بر اساس فصول سال نیز متفاوت است. بطورمتوسط از هر تاس ماهی ایرانی حدود4/5 کیلو خاویار بدست می آید.

فروش خاویار آسترا

خاویار قره برون تنوع رنگی بیشتری نسبت به بقیه گونه ها دارد و طیف رنگی آن از خاکستری تیره تا روشن و در موارد نادری، رنگ طلایی را دربرمی گیرد. خاویار آسترای ایرانی یا قره برون از جمله مشهورترین و پرطرفدارترین انواع خاویار در جهان می باشد. اندازه دانه خاویار آسترا از بلوگا ریزتر و از سوروگا درشت تر است و در بازار به میزان زیادی به فروش می رسد.

انواع خاویار تاس ماهی

  • خاویار آسترا قره برون
  • خاویار آسترا چالباش
  • خاویار آسترا شیب
  • خاویار آسترا استرلیاد

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید