خرید عمده خاویار آسترا

فروشگاه خرید عمده خاویار آسترا

خاویار آسترا، گونه ای از مرغوب ترین انواع خاویار جهان بوده که در فروشگاه های آنلاین به صورت خرید عمده خاویار آسترا و با قیمت نسبتاً مناسبی خرید و فروش می شود.
خاویار، برگرفته از تخم ماهیان بوده که در بازار از اهمیت زیادی برخوردار است. خاویار در گونه های مختلف تولید و بسته بندی می شود و از مهم ترین آن ها که از قیمت مناسب تری برخوردار است، می توان به خاویار آسترا اشاره کرد. فروشگاه های مجازی در سراسر کشور فعالیت خود را در زمینه فروش اینترنتی این محصول آغاز نموده و این محصول را به صورت عمده به مشتری عرضه می دارند.

خاویار آسترا

خاویار آسترا

خاویار آسترا، مرغوب ترین و مهم ترین خاویار دریای خزر است که از تاس ماهی تولید می شود. این محصول از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بوده که در ادامه بیان می شود. خاویار نوع آسترا نسبت به دیگر انواع خاویار از قیمت کمتری برخوردار بوده و به همین دلیل فروش آن در بازار به طور قابل توجهی انجام می شود. و اما از ویژگی های خاویار نوع آسترا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 دارای رنگ مشکی تا زیتونی روشن
 برخورداری از رنگ روشن و نام گذاری آن به خاویار طلایی
 پرورش داده شده در شرایط کاملاً مناسب
 دارای مزه ای شبیه به گردوی تازه
 نایاب ترین نوع خاویار جهان
 تولید توسط ماهی خاویار به مدت ۸ الی ۱۰ سال
 برخورداری از طعم جادویی و شفافیت بسیار زیاد
 بهترین نوع خاویار قابل استفاده در مجالس
 دارای میزان زیادی مواد معدنی و ارزش غذایی
 قابل استفاده همراه با تخم مرغ و سبزیجات

خاویار آسترا

فروشگاه خاویار آسترا در کجاست

همانطور که می دانید، خاویار از تولیدات قسمت شمالی کشور ایران محسوب می شود. بیش ترین برداشت خاویار ایران در شمال کشور یعنی مازندران بوده است و البته این استان دارای نمایندگی های مختلفی در سراسر کشور بوده و محصولات را به صورت عمده به فروش می رساند.
خاویار نوع آسترا، یکی دیگر از تولیدات استان مازندران است که این محصول به دو صورت دریایی و پرورشی عرضه می شود، لبته قیمت نوع دریایی بسیار بالا بوده و نایاب تر نیز می باشد. البته شما می توانید از فروشگاه های مجازی جهت خرید بهترین نوع خاویار ایرانی اقدام کنید.

خاویار آسترا

خرید عمده خاویار آسترا

خاویار آسترا، خاویاری با رنگ خاکستری تیره و زیتونی روشن بوده است که از دانه هایی با اندازه متوسط تشکیل شده است. این محصول با نام خاویار طلایی نیز خوانده می شود و نایاب ترین و مرغوب ترین خاویار اصل صادراتی ایران به شمار می رود.
خرید عمده خاویار آسترا دارای مزایای بیشماری است که به دو نمونه آن ها در ادامه اشاره شده است:
۱٫ صرفه جویی در زمان خرید خاویار
۲٫ کاهش قیمت خاویار نسبت به نرخ بازار

شما مشتریان عزیز می توانید با خرید عمده این محصول نسبت به کاهش قیمت تأثیرگذار باشید و بهترین ها را به صورت اینترنتی از فروشگاه های آنلاین خریداری نمایید.

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید