خریداران خاویار در ایران

خریداران خاویار در ایران عده ی کثیری هستند . این محصول دریایی به دلیل خواص بسیاری که دارد در خریداران توجه زیادی را جلب کرده است و به عنوان ماده غذایی مقوی در سفره ایرانیان قرار دارد.
خاویار در ایران و جهان طرفداران بسیاری دارد و بسیاری از افراد با وجود گران بودن آن هزینه ی بسیاری را می پردازند ، خاویار در سال های اخیر با کاهش تولید مواجه گردیده و بدین دلیل قیمت سرسام آوری دارد .
خاویار به طور سالانه ۳ تن تولید در ایران دارد که انواع مختلفی دارد و در ادامه به بررسی آن می پردازیم .

خریداران خاویار

دانستنی ها در مورد خاویار برای خریداران در ایران

خاویار محصولی بسیار کمیاب است که به طور عمده در دریای خزر یافت می شود و خریداران خاویار چه در ایران و جهان برای پیدا کردن آن فقط به ایران می آیند .
در دنیا ۲۷ گونه خاویار یافت می شود که از این انواع پنج گونه ی ممتاز آن در بازار های جهانی در دریای خزر یافت می شود. خاویار از گونه تاس ماهیان است و از ۷۵ درصد پروتئین و ۲۵ درصد کلسترول تشکیل شده است و نام دیگر آن استروژن است .
بیش از ۹۰ درصد از خاویار جهان در دریای خزر یافت می شود که به پنج گونه

  • فیل ماهی
  • قره برون
  • روس
  • ماهی شیپ
  • ماهی اوزون برون

فیل ماهی بزرگ ترین ماهی خاویار ایران است و از نظر کیفیت رتبه یک را داراست ، قره برون گونه ماهی مستقلی است که در گذشته به ماهی روس معروف بود و به ترکی به معنای بینی سیاه است.

خریداران خاویار

قیمت خاویار برای خریداران در ایران

قیمت خاویار بسیار گران است و بر اساس عرضه و تقاضا تایین می گردد که عرضه آن محدود شده است و در نتیجه قیمت آن نسبت به اقلام غذایی دیگه بیشتر است .
البته دلیل اصلی گرانی این قیمت برای خریداران ایرانی دست دلال ها در آن است که کسی نمی تواند جلوی آن ها را بگیرد و محصولات در هیچ صورتی نمی تواند از دریا به مشتریان برسد و دلیل دوم گرانی ماهی خاویار وجود وجود حقوق کارگران و نرخ تورم است که حتی سازمان های تامین نهاد های تولیدی نیز زیر نظر دلالان اداره می شود.

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید