قیمت ماهی خاویار دریای خزر

قیمت ماهی خاویار در فروشگاه های مختلف می تواند متفاوت باشد و بستگی به کیفیت و نوع خاویار دارد. انواع مختلفی از ماهی های خاویاری وجود دارند که قیمت ماهی خاویار دریای خزر که جزو مرغوب ترین ها است بسیار مناسب است.
خاویار گران قیمت ترین غذای دنیا است که دارای فواید بسیاری می باشد. بسیاری از افراد آن را به عنوان صبحانه ای اشرافی و خوشمزه مصرف می کنند.
مصرف این غذا کاملا سلیقه ای است که هم میتوان آن را خام و هم پخته سرو کرد. خوش طعم ترین خاویار از نوع سورگا می باشد که مشتریان زیادی دارد و خاویار آسترا طعم فندقی خاصی دارد که آن را برای ذائقه بسیاری از افراد مناسب کرده است.
در ادامه به بررسی انواع خاویار و ویژگی های هرکدام و همچنین خواص فوق العاده آن می پردازیم.

قیمت ماهی خاویار

انواع خاویار

به طور کلی می توان سه نوع خاویار

  • بلوگا
  • سوروگا
  • آسترا
  • بری

را نام برد. هر کدام از این خاویار ها از ماهی های خاصی تهیه می شوند به طور مثال خاویار بلوگا که دارای دانه های درشت و خوش رنگی می باشد از فیل ماهی به وجود می آید.
خاویار آسترا که اندازه ای متوسط و طیف رنگی گسترده ای از خاکستری تیره تا زیتونی دارد و به آن اصطلاحا خاویار طلایی گفته می شود از تاس ماهی حاص می شود.
خاویار سوروگا از ماهی ازون برون بدست می آید کو دارای کوچکترین اندازه دانه می باشد و خوش طعم ترین است.خاویار بری که در سیبری و شمال روسیه وجود دارد در ایران موجود نیست و بسیار کم یاب است از ماهی چالباش تهیه می شود.

قیمت ماهی خاویار

خرید انواع خاویار

هریک از خاویار های نام برده شده را می توانید از مراکز فروش خاویار که در سراسر شهر های ایران وجود دارند تهیه کنید. به دلیل اینکه انواع تقلبی این خاویار ها به وفور در بازار وجود دارد بهتر است از اصل بودن آن اطمینان حاصل فرمایید.
خاویار اصل و تقلبی در قیمت، رنگ و اندازه دانه ها و همچنین طریقه بسته بندی آن ها تفاوت دارند. قسمت بالای خاویار اصل سبب شده که مردم به خرید تقلبی آن روی بیاورند.
جالب است بدانید خاویار تقلبی از پارافین تهیه می شود که به شدت برای سلامتی مضر می باشد پس بهتر است برای خرید به مراکز معتبر بروید.

خواص ویژه خاویار ایران

خاویار ماده ای با ارزش غذایی بسیار بالا و انرژی فوق العاده می باشد. در این ماده غذایی فواید زیادی نهفته است که با دانستن آنها بیشتر به ارزش آن پی خواهید برد.

  • افزایش توان و انرژی در افراد
  • جلوگیری از ابتلا به افسردگی
  • کاهش میزان کلسترول خون
  • پیشگیری و درمان بیماری های گوارشی
  • درمان بیماری هاز قلب و عروق
  • کاهش التهاب مفاصل

از جمله مزیت های مصرف خاویار می باشد.

قیمت ماهی خاویار

قیمت ماهی خاویار

ماهی های خاویار که از جمله ماهی های کمیاب و ارزشمند می باشند در دریای خزر وجود دارند و پرورش می یابند. خاویاری که از این ماهی ها تهیه می شود سال های زیادی زمان نیاز دارد که تولید شود به همین دلیل ارزش آنها بالا است.
دریای خزر بخش بزرگی از منابع ماهی های خاویاری را به خود اختصاص داده و انواع این ماهی ها در دریای خزر وجود دارند و به اقتصاد کشور کمک فروانی می کنند.
قیمت ماهی خاویار به دلیل کمیابی و ارزشمندی بسیار بالا است مخصوصا خاویار های دریای خزر که بسیار با کیفیت هستند و منابع ویتامینی به شمار می روند.

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید