قیمت فروش خاویار ۵۰ گرمی بلوگا

خرید خاویار صادراتی تالش

خرید خاویار صادراتی تالش همه ساله در حال انجام می باشد. تخم خاویار تالش از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارد. خرید خاویار صادراتی تالش در بازرهای ایرانی و خارجی به صورت عمده انجام می شود. بعد از صید ماهی خاویار انها را به کارخانه های تولیدی می فرستند تا بعد از فرایندهای انجام شده روی محصول وارد بازار فروش کنند.  در ایران برندهای معروفی وجود دارد که در بازار جهانی به شهرت رسیده است. خرید خاویار تالش در بازارها به راحتی انجام می شود چون این برند در اغلب فروشگاه های این کشور به فروش گذاشته است.

انواع خاویار تالش

شهرستان تالش در زمینه خاویار به صورت عمده نیاز اکثر شهرهای ایران را تامین کرده است، خاویار را مجموعه های این شهرستان به اشکال مختلف به دست خریداران می رساند. جالب است بدانیدکه تالش نام یکی از شهرهای گیلان است که خاویار ان بسیار معروف است و این اسم برگرفته از کیفیت بالای این محصول است. انواع خاویارهای این شهرستان عبارت است از:

  • بلوگا
  • سوروگا
  • آسترا
  • بری
  • استرلیاد

ویژگی های خاویار تالش

برخی از ویژگی های خاویار تالش عبارت است از:

  • تولید در وزن دلخواه برای خریدار
  • زیرشاخه ماهی بلوگا
  • نرخ قیمتی ارزان

خاویار تالش را می توانیم در بازار به صورت کلی و جزئی خریداری کنیم. تخم خاویاری تولید شده در تالش را می توان از بازار ماهی فروشان یا در مراکز فروش خاویار به صورت اینترنتی خریداری کرد. با قیمتی ارزان در اختیار خریداران قرار داده می شود.

بازار خرید خاویار تالش

خرید انواع تخم خاویاری در بازار استان های گیلان و مازندران است که به شهرهای دیگر ارسال می شود. خاویار تالش در بسته بندی ۱۰ گرمی ، ۲۰ گرمی ، ۵۰ گرمی ،۱۰۰ و ۲۰۰ گرمی و… بسته بندی می شود و باتوجه به بسته بندی ها قیمت ها هم متفاوت می شود.

خرید خاویار صادراتی تالش

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید